Aktuell driftinformation

Alla driftstörningar

    Just nu har vi inga större avbrott.

Problem med internet? Så här felsöker du:

  1. Krånglar din internetuppkoppling trots vi inte har någon driftstörning? Testa först att starta om din utrustning genom att dra ut alla sladdar. Vänta några minuter och koppla sedan in allt igen.
  2. Är det fortfarande problem? Då ska du prata med den tjänsteleverantör som du köper bredbands, tv- eller telefonitjänster från. Gör en felanmälan hos din tjänsteleverantör.
  3. Skulle de upptäcka att felet finns i vårt fibernät kontaktar de oss och vi löser problemet tillsammans. Din tjänsteleverantör återkommer till dig när problemet är löst.

Driftinformation i mobilen

Du kan även få information om våra driftstörningar via appen Navet. Så gör du:

  1. Ladda ner appen Navet från Appstore eller Google Play.
  2. Lägg till operatören ”Utsikt Bredband AB” och ange ditt postnummer. Om det inträffar en driftstörning i Utsikt Bredbands fibernät får du en notis.